Σάββατο, 26 Μαΐου 2012

Ξαφνικα αλλαζουν ολοι!

Επέστρεψα λοιπόν και εγώ μετά από τόόόόόόόσο καιρό στο μπλογκ μου. Μπορώ να πω πως μου έλειψε αρκετά πολύ!:$
Και ξαφνικά... αλλάζουν όλοι. ΟΛΟΙ. Άτομα που δεν περίμενα να αλλάξουν.. Άτομα γίνονται αυτά που κοροϊδευαν..
Φιλίες χαλάνε, επειδή το ένα από τα δύο άτομα βρήκε δεσμο.. Φίλες/οι ''θάβουν'' ο ένας τον άλλο. Γιατί? Γιατί δεν είναι όλα όπως παλια! Γιατί έχουν αλλάξει τα πάντα?! 
Έφυγαν άτομα που περίμενα να μείνουν πιο πολύ από άλλα. Αρχίζω και καταλαβαίνω ποιος είναι αληθινός μου φίλος. ποιός είναι απλα γνωστός και ποιός ειναι τελικα ΑΓΝΩΣΤΟΣ. Ναι, άγνωστος! Αναμνήσεις από εμπειρίες με  άτομα που έχουν φύγει, από εμπειρίες από άτομα που είναι ακόμα εδώ, από άτομα που εχουν χαθεί ή απομακρινθεί. Αλλάζουν οι καιροί... Αλλάζουν και οι άνθρωποι.. Λένε!
Όντως έτσι είναι. Όμως οι αναμνήσεις δεν αλλάζουν. Όλες οι εμπειρίες δεν αλλάζουν! Φωτογραφίες , συνομιλίες, γεγονότα από παλιά! Όλα αυτα.. Γιατί εφυγαν? Γιατί έχουν αλλάξει έτσι τα πράγματα? Ίσως είναι για καλό... Ό,τι αξίζει μένει.. Έτσι λένε... ΒΛΑΚΕΙΕΣ. Όλοι αξίζουμε κάτι.. Όλοι έχουμε κάτι που μας διαφοροποιεί από τους άλλους.. Και αυτό αξίζει! Γιατί? Γιατί ειναι ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ! 

3 σχόλια:

  1. Ποσο σε καταλαβαίνω;Τα ίδια αντιμετώπιζα κι εγώ στην αρχή της χρονιάς,τώρα είναι κάπως καλύτερα,όμως του χρόνου θα τα αλλάξω όλα γιατί πρέπει,καντο κι εσύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σκληρό, όμως μόνο έτσι καταλαβαίνεις ποιος αξίζει να μείνει και ποιος πρέπει να φύγει...
    Καλώς ήρθες πάλι! Και καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ζωη θα προσπαθησω και εγω να τα αλλαξω ολα και ελπιζω να βγει κατι καλο:)

    Χριστινα ναι! καλως σε βρηκα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή