Παρασκευή, 14 Οκτωβρίου 2011

Always look on the bright side of life!

Καλημεεεεεεεεεερα-Καλησπερα!
Ηρθε παλι Καλοκαρι:Ρ...Παλι ηλιος, ζεστη, ηλιος! Παυλα, τελια, παυλα!
Και ειμαι και αρρωστηηηηη yeaaaaaaaaaah!
Ο λαιμος μου καιειι λες και εφαγα την πιο καυτερη πιπερια του κοσμου μαζι με ενα τονο Tabasco! Ο, ναι.
Δεν θελω να παω στον γιατρο γιατι θα μου βαλει αυτο το ξυλαρακι στον λαιμο:S
Μια χαρα ειμαι και τωρα στο καναπεδακι μου, με την κουβερτουλα μου, τηλεορασιτσα, facebook και youtube!
Η τελεια ζωη:')
Λοιιιπον τελος παντων!
Απο Δευτερα αρχιζουν 7ωρα και σε εμας:|.
Και σε 71 μερες και 13 ωρες Χριστουγεννααααααααα:D
Τα αγορια της ταξης εχουν παρει αερα και πρεπει να τους τον κοψω-.-'.
Αυτοι μπορει να μην δερνουν κοριτσακια αλλα εγω δερνω αγορακια...;)Μουαχαχαχα:3
ALWAYS LOOK ON THE BRIGHT SIDE OF LIFE! Xαχα ειναι γελιο το βιντοκλιπ αλλα εχει πλακα χ΄Δ.
Προχτες μιλουσαμε με την προπονιτρια και μας ειπε ''Ολα τα δυσαρεστα πραγματα δεν γινονται τυχαια, κατι καλυτερο θα συμβει!''
Και ναι οντως ετσι ειναι:D.
Λοιπον λοιπον λοιποοοοοοοοοοοοοοοον ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΗΝ.
Δεν την αντεχωωωωω.
Θα την σκοτωωωωσω!
Ειναι κακιαααα, στρημενηη και μπλαμπλαμπλα!


Τελος παντων δεν εχω κατι αλλο να πωωωωω!
Τα λεμεεεεεεε:*



2 σχόλια: