Σάββατο, 1 Οκτωβρίου 2011

Γ*

Καλο μηνααααααααααααααααααααα!
(Καθολου καλος)

Λοιπον λοιπον, δεν εχω ορεξη (και εμπνευση) απο την μερα που σταματησαμε να μιλαμε και φταις ΕΣΥ.
Εσυ Γ*-.-
Εχω βαρεθει να περιμενω.
Γινονται πολλα ομως και μου μενει η ελπιδα! Γιατι ολο αυτο δεν τελεισε εδω.
Δεν θα σταματησω να πιστευω πως καποια μερα θα ειμαστε μαζι.:')
Μακαρι!

Ολοι μου λενε πως δεν αξιζει να κανω ετσι για ΕΣΕΝΑ!
Πρεπει να σε ξεπερασω.
Εισαι ανοριμος και δεν θελεις τι θες!
Αλλα εγω δεν μπορω!:|
Δεν μπορω να μην σε σκεφτομαι καθε λεπτο.

Ακομα και στα ονειρα-εφιαλτες-σε βλεπω τις τελευταιες μερες.
Δεν αντεχω αλλο. Εσυ δεν νιωθεις το ιδιο!;/
Ολοι μου λενε ''Που πηγε η παλια καλη Εμμανουελα? Που ηθελε να περναει μονο καλα?''
Και εγω αυτο αναρωτιεμαι.

Εχω παντα ενα ψευτικο χαμογελο, ψευτικο χαρακτηρα μπροστα στους αλλους!
Ειμαι ΧΑΛΙΑ εξετιας σου Γ*
Ποτε δεν περιμενα να ειμαι ετσι για εσενα.

Και εσυ περνας μια χαρα με την γκομενα σου:|
Καλα να περνας και να θυμασαι πως καποια μερα θα ειμαστε μαζι...



Giorgos*





2 σχόλια:

  1. εμμα:|
    μην απελπιζεσαι... γτ το ξερεις κι εσυ πως μια μερα 9α το καταφερεις:) κι ακομα κι αν αυτο δεν συμβει, τοτε σκεψου πως μεγαλη τιμη του εκανες κιολας που του εδινες σημασια..!
    καλη επιτυχια σου ευχομαι^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ιρις<3
    Το ελπιζω πως θα τα καταφερω:3
    Ευχαριστω*.*

    ΑπάντησηΔιαγραφή