Κυριακή, 9 Οκτωβρίου 2011

Χειμωνας*.*

Καλημεεεεεεεερα:'3
Αυτο το αρθρο δεν εχει θεμα- το λεω απο τωρα:Ρ-.
Μπορω να πω και εγω πως ηρθε ο Χειμωνας! Ειναι ολα τοοοσο τελεια..Ειχα βαρεθει το καλοκαιρι.Επιτελους λιγο κρυο και βροχη-μακαρι και χιονι-.

Φετος μ'αρεσει το σχολειο:Ρ.
Εχουμε ακομα 5ωρα και μολις σχολαμε βολτα βολτα βολτα:').
ΒΡΕΕΕΕΕΕΧΕΙ το λεω και γω, μετα απο ολο το facebook;Ρ 
Το εγραψε ενας και μετα ολο το φβ ''Βρεεεχει'' κανταει β.α.ρ.ε.τ.ο...
Αν και χτες ο καιρος μου χαλασε την βολτα, περασα καλα:')
Πηγαμε ολοι στο σπιτι του αγαπημενου Μαρ Ουλιου και περασαμε τελειααααααα:')
Μαζι με την βροχη ξεκινησαν και οι αγαπημενες μου ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ...
Σημερα ειχε διακοπη απο τις 12 το βραδυ ως τις 2 το μεσημερι!-.-''
Επισης θρησκευτικα φετος κανει ο Πατερ Κωνσταντινος-Πατερ Κωνθταντινεθ οπως τον λεω εγω- και κανω και εγω φετος θρησκευτικα αντι για ηθικη εξετιας του!
Ειναι ο πιο κουλ παπας-καθηγητης που εχω γνωρισει! Δεν του αρεσει να κανει μαθημα:Ρ Οκ μονο με αυτο καταλαβατε νομιζω:'3.
:'3 :'3 :'3 :'3 :'3 :'3 :'3 :'3 --> αγαπημενη φατσαααααα!
Δεν εχω να πω κατι για εενα Γ*...:| Ακομα ελπιζω:')
ΝΟΕΜΒΡΙΟ εχω αγωνες! Καλη επιτυχια:')...Δ' κατηγορια ακροβατικη:'3

Αγια τριαδα σας αγαπω:3 (Ελενααααααααααα, Μαρουλιιιιιιιιιι, Εμμαααααααα)
Ο, ναι εφτιαξα δικα μου κρουασαν με σοκολατα υγειας απο μεσα και τα εφαγα μεσα στην βροχη με τον αγαπημενο σκυλο Φοζζυ!! Και ναι ακομα βρεχει! Και η ατμοσφαιρα ειναι πολυ τελεια. Ειμαι-ξερετε- σε βουνο και δεν εχει πολλα αμαξια και σπιτια κλπ... σαν την χάιντι στο λιβαδι χΔ.
Δεν εχω να πω κατι αλλο!
ΧΑΜΟΓΕΕΕΕΕΕΕΛΑ* (ειναι ενα απο τα λιγα πραγματα που ειναι δωρεαν!)

Αυτααααααααααα...

Τα λεμεεεεεεεεεεε*.*


ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΤΙ ΠΑΕΙ ΣΤΡΑΒΑ...

2 σχόλια:

  1. Καλή τύχη στους αγώνες σου!
    Ρε σόρρυ που δεν έχω κατέβει καθόλου αλλά έχω αγγλικά σχεδόν κάθε μέρα!Και από ότι καταλαβαίνεις ελεύθερος χρόνος 0!Εσύ είσαι τυχερή,κάνεις ακόμα 5ώρα και δεν πας φροντιστήριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χριστινααα ευχαριστωωω:)
    Δεν πηραζει καποια μερα θα σε πετυχωω:3

    ΑπάντησηΔιαγραφή