Σάββατο, 24 Σεπτεμβρίου 2011

Μπλαμπλα:)

Οου γελλοου! 
Τι κανεεεεεεεεεεεετε?
Εγω ειμαι καλα-σχεδον! Ειμαι η Εμμανουελα και ειμαι καλα...
Εχω να γραψω παρα πολυ καιρο στο μπλογκ!
ΣΟΡΡΥ-_- Απλα δεν ειχα εμπνευση!
Λοιπον θα γραψω τωρα οοοοοολα οσα πρεπει χΔ.
Δεν εχω να πω κατι συγκεκρυμενο για την 1τη μερα στο σχολειο, αφου παω 7 χρονια στο ιδιο σχολειο (δεν εχω μεινει απλα εχει και δημοτικο και γυμνασιο*.*).
Ολοι οι καθηγητες ειναι καλοιιιιι-εκτος την Αγγλικου, πιο κακιασμενη δεν υπαρχει- επισης φετος ειμαι σιγουρη πως θα ειναι απο τις καλυτερες μου χρονιες και θα βγαλω πανω απο 19 (αφου η μαμα μου υποσχεθηκε πως θα μου παρει κατι ξεχωριστο)!
Επισης σε λιγο εχω αγωνες (τον Νοεμβρη) καθε μερα προπονιση απο 8 μεχρι 10!Τι καλα~!
Χειμωνιασε επιτελους! Χρονια Πολλα σε οσους ειχαν γενεθλια ή γιορτη (Χρονια Πολλα θειε και αγαπημενη μου Γεω Καλ!
Μακαρι φετος να χιονισει, αν και δεν νομιζω! Να βλεπω το ασπρο χιονιιιιιιι εξω απο το σπιτι και να παιξω χιονοπολεμο με Νερα;).
Λοιπονν λοιποννννννννννννν επεσα με την λεκανη και ειμαι αναπηρο!-ΓΑΜΩΤΗΗΗΗ- Δεν μπορω να κουνησω. Αλλα ειμαι καλα!
Ειμαι ΚΑΛΑ.Νομιζω:|
(Γ*) Εσυ!
Εσυ μου χαλας την διαθεση.

Μακαρι να μην σε ειχα γνωρισει ποτε. ΠΟΤΕ!
Δεν θελω να μιλαω αλλο για εσενα γιαυτο σταματαω εδω. Και ολα αυτα που συνεβησαν θα μου μεινουν σαν μια καλη αναμνηση που δεν θα σβησει ποτε.
ΦΙΛΕ μου!
Αυτα ειχα να πω! Απο δω και περα θα ειμαι πιο συνεπης στο να γραφω αναρτησεις. I promise*.*
Φιλουμπες κοκκινες:3

2 σχόλια: