Σάββατο, 10 Σεπτεμβρίου 2011

Και το τελευταιο Σαββατο των διακοπων! Τελευταια βολτα πριν αρχισουν τα σχολεια. Τα ΣΧΟΛΕΙΑ! Και μετα παλι καρτερο.:)
Πριν λιγες μερες σκεφτηκα αν κανεις μας δεν ηξερε γραμματα τοτε πιο ειναι το προβλημα?? Γιατι πρεπει να μαθαινουμε γραμματα αν δεν ξεραμε καν οτι υπαρχουν! (ελπιζω να καταλαβατε τι ενοω). Χωρις το σχολειο, η ζωη μας θα ηταν αδεια. Θα ξυπνουσαμε καθε πρωι και δεν θα καναμε τιποτα! Γιατι βεβαιως βεβαιος δεν θα ειχε ανακαλυφθει το ιντερνετ. Ουτε καν ο υπολογιστης και η τηλεοραση. Θα ειμασταν σαν την εποχη των σπηλαιων:Ρ.
Τελος παντων, ελπιζω ολοι να περασαμε ωραια τις διακοπες του καλοκαιριου και να παμε ξεκουραστη σε αλλη μια χρονια του σχολειου! Ταλος φετος. Εκει θα στεγαστει το σχολειο μου! Τι καλα:Ρ 2ος ποδαροδρομος για το σπιτι! 
Εφτιαξα flickr-Φλικρ:Δ
http://www.flickr.com/photos/emma_nuela/ παρακαλω παρακαλω:Δ
Λοιπον αυτα εχω να πω:3
Καλη σχολικη χρονια χαχα!



5 σχόλια:

  1. Έμμα,πότε θα έρθεις Καρτερό;;;;Α,και οι φωτογραφίες άπαιχτες!Έχεις καμία και με μένα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαλώς σας βρήκα!Και εγώ έκανα την τελευταία μου βόλτα εχτές,όμως δεν με νοιάζει που ανοίγουν τα σχολεία.Μη σου πω πως θέλω κιόλας!!!Μπορεί να βαριόμαστε τώρα αλλά όπως λες χωρίς αυτά τίποτα δεν θα ήταν ίδιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χριστίνα σήμερα είμαι Καρτερόόόό!
    Ζωή και εγώ θέλω να ανοίξουν τα σχολεία. Πάντα ήθελα βασικά απλά τώρα το κατάλαβα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βαριεμαι το σχολειοο-.- Ηθελα να ανοιξει και τωρα θελω να κλεισειι -.-
    Καλη σχολικη χρονιαα Εμμα<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαχα ειδικα τωρα χωρις βιβλια:Ρ
    Επισηςςς<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή