Δευτέρα, 8 Αυγούστου 2011

House...

Απο μικρη μου αρεσε να βλεπω ταινιες που εχουν σχεση με ιατρικη και εχουν μεσα χειρουργια και αρρωστους που σχεδον παντα γινονται καλα μετα απο πολυ προσπαθεια!
Dr. House<3!
Τον λετρευω:')
Ειναι τοσο σπαστικος απο την μια, αλλα τοσο καλος και αστειος και ολα τα καλα του κοσμου απο την αλλη! Δεν εχω χασει ουτε ενα επισοδειο του μεχρι τωρα...

Ο μπαμπας μου, μου τον κολλησε βασικα:Ρ
Και δεν ξερω γιατι αλλα θελω να γινω και γω μια μικρη ''Dr.House''. Να εχω την δικη μου ιατρικη ομαδα και το δικο μου ιατρικο ιατριο,(ιατρικο ιατριο αχαχαχα τελειο(Η) ) ιατρικο γραφειο τελος παντων και να τους δινω διαταγες ΚΑΙ να βγαινω εγω η καλυτερη ενω δεν κανω τιποτα σχεδον!
Ποσο τον αγαπω:) Θα γινω γιατρος οταν μεγαλωσω(Η).
Χειρουργος παρακαλω:3 Και θα κανω  τους αλλους καλα.
Μαρεσει να βοηθαω τους αλλους!
Μαρεσει να τους φτιαχνω την διαθεση!
Μαρεσει να τους παρηγορω οταν ειναι στις κακες τους!
Μαρεσει μαρεσει μαρεσει!!!



Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House Dr.House  <3






2 σχόλια: