Τρίτη, 30 Αυγούστου 2011

Και ολα τελειωσαν...

Και ολα τελειωσαν...
Ολα τα καλα τελειωσαν.
ΟΛΑ.
Ειχα αυτο που ηθελα...
Και το εχασα!
Απο την μια στιγμη στην αλλη.
Και ολα τελειωσαν...
Παλι ακουσα τι μου ελεγαν οι αλλοι.
ΟΙ ΑΛΛΟΙ!
Δεν ηξεραν τι ηθελα!
Νομιζα Λ.Α.Θ.Ο.Σ.
Δεν επρεπε.

Μου ειπαν το σωστο!
ΕΚΑΝΑ το σωστο...

Αλλα το σωστο δεν ειναι παντα χαρουμενο...
Και τωρα τι?
Η ωραια στιγμη που μετανιωνω. ΤΙ ΚΑΛΑ:)

Πρεπει να βαλω στο μυαλο μου πως εκανα το σωστο ομως!
Και ολα τελειωσαν...

ΔΕΝ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ!
ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ...ΣΕΜΕΛΗ ΣΑΓΑΠΩ<3
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.

Δεν πρεπει να χαλιεμαι για εσενα. Εισαι απλα ενα τιποτα... Ενας ανθρωπος φιλε μου, δεν αλλαζει τοσο ευκολα! Μεσα σε μια βδομαδα δεν αλλαζει τιποτα! Και παραλιγο να πεσω στην παγιδα σου... Αλλα παλι καλα που υπαρχουν και οι φιλοι. ΟΙ ΦΙΛΟΙ. Μια λεξη αγνωστη για σενα εφοσον ξερεις να λες μονο ψεματα. Στους φιλους δεν λενε ψεματα... Και εγω σου προτεινω να αλλαξεις πραγματικα αν θες μια ομορφη ζωη!
(Σεμελη)

Υ.Γ.Για λιγη ADELE<3 πατα εδω.


2 σχόλια: