Κυριακή, 14 Αυγούστου 2011

Ο Φοζζυυ

Ο σκυυυυυυυυυλος μου<3
Ειναι ασπρος και μεγαλος;υ

Τον αγαπω τοοοοοοοσο πολυ (.............) αλλα ειναι ο πιο σπαστικος, κακομαθημενος και μαμοθρευτος  σκυλος του κοσμου! Δεν παει πουθενα χωρις τον μπαμπα μου, δεν μενει ποτε μονος του στο σπιτι! Πηγαμε μεχρι την Γερμανια για να τον παρουμε:'). Η μαμα του ειναι απο Αγγλια και ο μπαμπας του απο Αυστραλια αλλα αυτος γεννηθηκε στην Γερμανια (κουυυυυυλ χΔ). Εκανα και το ταξιδακι μου και εχασα και 3 μερες σχολειο (τι καλα, τι καλα).
Καθε πρωι τωρα το καλοκαιρι περιμενει να ξυπνησω (ΜΕ ΞΥΠΝΑΕΙ-.-) για να τον παω βολτα και αν ηταν καλο παιδι του δινω το Φοζζυ σνακ του (οπως το Σκουμπι σνακ). Και το απογευμα παλι το ιδιο, μονο που δεν τον παω εγω βολτα χΔ.Ολοι οσοι τον βλεπουν φοβουνται ή απομακρυνονται και τον λενε αρκουδα! Αλλα δεν ξερουν ποσο ηλιθιο σκυλι ειναι, αφου φοβαται ακομα και μια κοτα:Ο.
ΔΕΝ ΔΑΓΚΩΝΕΙ! Ουτε γαβγηζει οοοοο! 


Τον εχω 3 χρονια και καθε μερα τον αγαπω ολο και πιο πολυ:)
Και τον λενε Φοζζυ (απο το Fozzy-bear στο μαπατζοου)!



2 σχόλια: