Πέμπτη, 11 Αυγούστου 2011

Περιεργες μερες!



Ατομα που επιστρεφουν ξανα στην ζωη μου και αλλα που τωρα ερχονται..;)
Ατομα που δεν περιμενα ποτε να κανουμε τοσο καλη παρεα και αλλα που δεν περιμενα να μου σταθουν τοσο πολυ στις ασχημες στιγμες και καταλαβα πως νοιαζονται πραγματικα για εμενα.

Ειναι ολα ενα μπερδεμα (αλλα ωραιο μπερδεμα).
Χερομαι τοοοοσο πολυ που ξεκιναει μια καινουρια αρχη μονο με τα ατομα που αγαπω...
        
Τωρα τελευταια βλεπω μονο ονειρα που μου αρεσουν... και σε καθε μου ονειρο ειναι καποια συγκεκριμενα ατομα (ελπιζω αυτο να ειναι καλο). Και μου μενουν στο μυαλο σαν ωραιες αναμνησεις!
Χερομαι τοσο πολυ που δεν συμβαινουν πραγματα που μου χαλανε το καλοκαιρι και την ψυχολογια μου..!
Ελπιζω ολη αυτη η χαρα να μην χαθει ΠΟΤΕ, αν και ολα τα ωραια καποτε τελειωνουν...

~Ε* Ε* Μ* Ι* Η* Ν* Μ* (οσοι ειναι θα καταλαβουν;) )

(Αυγουστος:Ο Σε λιγο τελειωνει το καλοκαιρι και αρχιζει ξανα η ρουτινα! -.-'')

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου