Δευτέρα, 1 Αυγούστου 2011

ΚΑΛΟΟΟΟΟΟ ΜΗΝΑ!
Καιιιιιιι σημερα αλλη μια βαρετη μερα λιωνοντας στο πισι και βλεποντας τα προβατα να βοσκουν στο βουνο του Καρτερου...:Ρ
Και εχω και απο διπλα μου μια.. να μου μιλαει για την ιστορια της πρωσιας (που δεν ξερω καν τι ειναι) και μου θυμηζει την Ρωσια!
Ειμαι σιγουρη πως το εχει βγαλει απο το μυαλο της και μου λεει τοσο καιρο ακυρα!

Επεσα εξω, μου το εδειξε στο ιντερνετ..τραυματικη εμπειρια:Ρ
Λοιπον αρκετα ειπα για την πρωσια-ρωσια και τον γκιλμπερτ της (ανιμε χαρακτηρας ειναι απο το χεταλια, τι στο καλο ακομα και αυτα μου εχει μαθει).
Λοιπον τα ανιμε ανιμε ανιμε της εχουν επηρεασει τον εγκεφαλο.
Με εχει αναγκασει να βλεπω ντεθ νοουτ και το αλλο με τους βρικολακες και δεν καταλαβαινω τιποτα αφου ειναι στα ιαπωνικα (με αγγλικους υποτιτλους..δεν το λεμε αυτο:Ρ).
Μαρεσουν οι τσιχλες! Οι φουσκες που κανουν και σκανε σε ολο σου το προσωπο και πασαλιβεσαι και μετα κανεις μια ωρα να την ξεκολλησεις απο πανω σου. :')
Και μετα κολλαει στα μαλλια σου και αναγκαζεσαι να κουρεφτεις.
Τι καλα:)
Και η σοκολατα μαρεσει (σε ποιον δεν αρεσει?).
Λιωωωωωωνει στο στομα σου και μετα θες και αλλο και αλλο και αλλο αλλα μετα σκεφτεσαι πως θα χοντρυνεις και νιωθεις τυψεις που την εφαγες! Το εχω παθει....
Και τα παγωτα, και τα μακαρονια και οοοοολα αυτα τα ωραια φαγητακια!!!
Καλο μηνα και παλι:)
Μπηκε Αυγουστος δυστηχως ή ευτυχως.
Αρχιζουν τα σχολεια σε λιγο:ς 
Σκεφτομαι να γινω βοσκος, που δεν χρειαζεσαι σχολειο και μπλα μπλα. (Η)
Βοσκος θα γινω το αποφασισα!


Αρκετα ακυρα ειπα νομιζω:Χ
Νταα λεμεεεεε!


2 σχόλια: