Πέμπτη, 28 Ιουλίου 2011

Χρονια Πολλα Εμμανουελα:)

Χρονια πολλα Εμμανουελα:)
Τοσο καιρο περιμενα αυτην την μερα.Και επιτελους ηρθε:)
Αν και λιγο αργα (τα γενεθλια μου ηταν χτες) αποφασισα να γραψω αναρτηση:Ρ
Οταν ειμουν μικρη περιμενα πως και πως την μερα των γενεθλειων μου! Οι συγγενεις και οι φιλοι μου, μου εφερναν δωρα..πολλα δωρα! Επισης εκανα και παρτυ με κλοουν και ολαα αυτα τα ωραια πραγματακια!
Μου αρεσει οταν εχω γενεθλια:). Αν και μεγαλωνω και γινεται ολο και πιο συντομος ο δρομος προς τα ''πανω''... Σε λιγο καιρο ειμαι σιγουρη πως δεν θα θελω να ακουω την λεξη ''γενεθλια''! Επισης δεν μου αρεσουν τα γενεθλια των μεγαλων:ς.
'Η τα γενεθλια που εχουν μεγαλους:ς Ερχονται σε φιλανε και σε γεμιζουν κραγιον ή οτι ειναι αυτο που φορανε, σου λενε επι μια ωρα χρονια πολλα και μετα καθονται και παρακολουθουν την καθε σου κινηση και σε κουτσομπολευουν με τους αλλους γονεις!
Ειναι βαρετα τα παρτυ των μεγαλων-.-''
Καθεσαι σε μια καρεκλα, ολο μιλας και τρως, τρως, τρως!
Και μετα ξανατρως την τουρτα που δεν εχει πανω σχεδιακια με καρτουν οπως οταν εισουν μικρος!
Και οταν φευγουν οι καλεσμενοι σου δεν τους δινεις δωρακια στο τελος:/


..Αν και πολλα παιδια θελουν, εγω δεν θελω να μεγαλωσω! Θελω να μεινω παιδι!
Και οταν μεγαλωσω θελω να ειμαι ακομα παιδι στην ψυχη και στο μυαλο μου:)




2 σχόλια:

  1. Χρόνια Πολλά γλυκιά μου!Ωραία ανάρτηση!Ούτε εγώ καίγομαι να μεγαλώσω είναι η αλήθεια.....Τι να κάνουμε όμως;Έτσι είναι η ζωή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή