Σάββατο, 23 Ιουλίου 2011

Τζιτζικες!


Τζιτζικες!
Εντομα, 6 ποδια με φτερα.
Ποσο σπαστικοι ειναι??
Κααααθε μερα, ολη μερα Τζιτζιτζιτζι-.-
Δεν τους αντεχω αλλο!

Εχω βρει ενα σατανικο σχεδιο που το εχω σε εφαρμογη!
Δυο για την ακριβεια!
Καθε πρωι παιρνω το λαστιχο και βρεχω οοοοολα τα δεντρα! Και με καποιο περιεργο τροπο ολοι οι τζιτζικες εξαφανιζονται! Μπουαχαχαχα3:)
Και επισης εχει ερθει ενας ξαδερφος μου να μεινει για 2 μερες μαζι μου-ΚΑΙ με τους τζιτζικες- που ειναι 6 χρονων και τους κυνηγαει ολη μερα!
Οι τζιτζικες τον εχουν μαθει πλεον και εχουν βρει καινουριο στεκι καπου μακρυα απο το σπιτακι μου..
Ανυσηχω λιγο μηπως καποια μερα παρουν εκδικηση!
Μηπως ενωθουν ολοι μαζι και φτιαξουν ενα μεγαλο τζιτζικα-τερας και κατακτησουν τον κοσμο?
Και μετα θα κανουν ταξιδια σε ολο το διαστημα και δεν θα σταματησουν ποτε να τζιτζικιζουν, ουτε τον χειμωνα, ουτε το καλοκαρι.

Αρκετα ειπα!
Νομιζω με εχουν επηρεασει ολοι αυτοι οι τζιτζικες!
Σε λιγο ειναι τα γενεθλια μου*.*
Απο την μια μου αρεσει..Απο την αλλη οχι!
Λοιποοοοον μπμππμπμπμπ:Δ

2 σχόλια: